Kiosk
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
- Małopolska chciałaby grać...
- Nie ma decyzji w sprawie III ligi i klas niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- VI Ogólnopolski Omnibus Sportowy
- Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych: 45 pytań i odpowiedzi
- Adam Sokołowski po raz 27. mistrzem Polski kibiców!
- Wyłoniono finalistów Mistrzostw Polski Kibiców Sportowych 2024
- 47. MPKS, pytania dodatkowe
- Uwaga, kibice! Dogrywka w 47. MPKS!
- 47. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Dzierżoniów 2024
- Rozgrzewka kibiców przed Omnibusem
LOTTO Ekstraklasa - to nowa nazwa rozgrywek najwyższej piłkarskiej ligi zawodowej w Polsce. Na mocy umowy pomiędzy Ekstraklasą SA a Totalizatorem Sportowym nazwa będzie obowiązywała od sezonu 2016/2017.
Ekstraklasa SA oraz Totalizator Sportowy podpisały roczny kontrakt, który gwarantuje prawo do używania połączonej nazwy rozgrywek oraz znaku graficznego Ekstraklasy. LOTTO, jako jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, uzyskała prawo do wykorzystania szeregu świadczeń marketingowo-sprzedażowych Ekstraklasy.
„Za nami rekordowy sezon Ekstraklasy. Stadiony całej Polsce odwiedziło łącznie 2,7 miliona kibiców, a aż piętnastu piłkarzy naszej ligi zostało powołanych na Euro 2016 i stanowiło o sile swoich reprezentacji narodowych. To pokazuje jak dynamicznie rozwija się polska piłka. Ten ogromny potencjał dostrzegany jest już nie tylko na boisku, ale także przez Partnerów biznesowych. Piłka staje się nie tylko sportem, ale także obiecującą branżą. Nawiązanie nowej formy współpracy z LOTTO jest efektem naszej doskonale układającej się współpracy przez ostatnie dwa lata. Dziś wchodzimy w nowy etap. Wierzymy, że wspólnie rozwiniemy biznes naszego Partnera, co przyczyni się do przedłużenia umowy” - powiedział Dariusz Marzec, prezes Ekstraklasy SA.
Nowy logotyp rozgrywek pojawi się m.in. na: koszulkach wszystkich piłkarzy, bandzie centralnej wszystkich szesnastu stadionach, bandach elektronicznych, a także na ściankach do wywiadów. Logo rozgrywek LOTTO Ekstraklasy będzie także prezentowane podczas transmisji telewizyjnych z meczów w trakcie całego sezonu, w różnych wersjach ekspozycji. Dodatkowo, znajdzie się ono we wszystkich pozostałych produkcjach telewizyjnych, w komunikacji w mediach społecznościowych Ekstraklasy oraz wszelkich kanałach komunikacji prowadzonych przez kluby, które skupiają wokół siebie 11 milionów kibiców zainteresowanych piłką nożną.
„Totalizator Sportowy wspiera polski sport od blisko 60 lat, dlatego połączenie marki LOTTO oraz najwyższej piłkarskiej ligi zawodowej w Polsce jest naturalnym krokiem w rozwoju obu spółek. Współpraca z Ekstraklasą to również start nowego etapu w strategicznym rozwoju Totalizatora Sportowego. Naszym celem jest stworzenie zupełnie nowej jakości w polskim sponsoringu i wygenerowanie nie tylko wzrostów wizerunkowych dla marki, lecz również wzrost sprzedaży naszych produktów.” – powiedział prezes Totalizatora Sportowego Łukasz Łazarewicz.
ekstraklasa.org