kontakt
logo
Strona główna > Piłka nożna > Archiwum > 2009/2010 > Małopolska > Trampkarze młodsi > I liga (Kraków)
Jadwiga we Włoszech2010-06-08 17:50:00

Trampkarze młodsi Jadwigi Kraków zagrali w międzynarodowym turnieju piłkarskim w Magencie (Włochy)

Oto relacja jaką nam nadesłał Artur Ślósarczyk, trener trampkarzy młodszych Jadwigi:

"1 czerwca wyruszyliśmy na turniej w Magencie koło Mediolanu - XV Memoriał Enrico Cucchiego. Po 2-dniowej podróży z noclegiem w Austrii dotarliśmy do celu. Zostaliśmy zakwaterowani w bardzo dobrym hotelu. W czwartek 3 czerwca zwiedzaliśmy stadion San Siro w Mediolanie, byliśmy też nad jeziorem Longo Maggiore, gdzie płynęliśmy statkiem na wyspę.

W piątek 4 czerwca rozegraliśmy trzy mecze grupowe, przegraliśmy wszystkie, dwa po 0-1 z AC Magenta i US Pro Vercelli i jeden dość wysoko z Vicenzą Calcio, drużyną z innej półki i bajki.

W sobotę 5 czerwca byliśmy na basenie. Niedziela 6 czerwca to mecze o miejsca, wygrany 1-0 z drużyną z Francji - La Ville De Magenta (gol: Le Duy) oraz zremisowany 1-1 z US Agordina (gol: Waś). Dało nam to ostatecznie 13. miejsce w turnieju.

Trzeba podkreślić, że turniej był bardzo mocno obsadzony, a takie drużyny jak Padova, Vicenza, Novara, Eintracht Frankfurt, Varese reprezentują bardzo wysoki poziom umiejętności i profesjonalizmu. Chłopcy zaprezentowali się nie najgorzej, na pewno na początku zjadła ich trema, poza tym inne warunki pogodowe, duże boiska i bramki, wysoka temperatura, żywiołowa publiczność, męcząca podróż w upale... Ale z każdym meczem było lepiej. Myślę, że ten turniej uzmysłowi im ile pracy i wyrzeczeń czeka ich jeżeli chcą kiedyś grać w piłkę na jakimś poziomie. A nam trenerom uzmysłowi już nie pierwszy raz jak wielka przepaść dzieli piłkę włoską od naszej. Po 2 dniach podróży powrotnej powróciliśmy do polskiej rzeczywistości. Na wnioski i refleksje przyjdzie czas później."

Skład Jadwigi: Czech, Noworyta - Sitko, Góra, Matyja, Panikowski, Serczyk, Kozik, Żola, Le Duy, Przybyłka, Dembiński, Pępkowski, Waś, Żola.

Trenerzy: Artur Ślósarczyk, Jacek Matyja. Opiekun: Aleksander Kawiorski.

Wyniki Jadwigi:
Eliminacje: 0-1 z AC Magenta, 0-9 z Vicenza Calcio i 0-1 z Pro Vercelli
Półfinały: 1-0 z La Ville de Magenta
O 13. miejsce: 1-1 z Agordina
O 1. miejsce: Padova - Vicenza 1-0.