Kiosk
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
- Małopolska chciałaby grać...
- Nie ma decyzji w sprawie III ligi i klas niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych: pytania i odpowiedzi
- Adam Sokołowski mistrzem kibiców XXI wieku
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych w Kluczborku
- OMNIBUS SPORTOWY. Któżby inny: Adam Sokołowski!
- Konkurs Piłkarski Ekspert – EURO 2024 na mecie
- KONKURS. Piłkarski Ekspert – Euro 2024
- VII Ogólnopolski Omnibus Sportowy
- Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych: 45 pytań i odpowiedzi
Dla liderów klasyfikacji PWRC Michała Kościuszko i Macieja Szczepaniaka Rally Philips Argentina, piąta runda tegorocznych Rajdowych Mistrzostw Świata FIA oraz trzecia w klasyfikacji PWRC okazała się pechowa. Polacy nie ukończyli zawodów, spadając na 2. miejsce w MŚ.
Trudna, wiodąca fragmentami po trasie Rajdu Dakar runda nie oszczędziła samochodu polskiej załogi. Zawodnicy LOTOS Dynamic Rally Team musieli wycofać się z rywalizacji po 9. odcinku specjalnym ze względu na defekt samochodu. Prowadząc w Rajdzie Argentyny Polacy podczas przejazdu drugiego odcinka pierwszej sobotniej pętli stwierdzili spadek ciśnienia oleju. Po konsultacji z serwisem zdecydowali się wystartować do ostatniego w pętli prawie 40-kilometrowego odcinka Intiyaco – Golpe de Agua. Pomimo że udało się ukończyć tę próbę ze znaczną stratą czasową, załoga nie dojechała do serwisu.
- Do dziewiątego odcinka specjalnego prowadziliśmy w rajdzie i dalej konsekwentnie realizowaliśmy przyjętą taktykę starając się jak najbardziej oszczędzać samochód. Tegoroczny Rajd Argentyny liczący ponad 500 kilometrów oesowych przebiegał częściowo po trasie Rajdu Dakar. Dla samochodów sprinterskich przejazd przez takie offroadowe drogi stanowił olbrzymie ryzyko uszkodzenia zawieszenia, czego najlepszym dowodem jest kilkanaście załóg, które skorzystały z systemu Rally2. Dużo odcinków prowadzonych było na miękkim piaszczystym podłożu, co sprzyjało tworzeniu się głębokich kolein i wysuwaniu się spod powierzchni kamieni. Podczas przejazdu ósmego odcinka specjalnego stwierdziliśmy spadek ciśnienia oleju. Po konsultacji z inżynierem wystartowaliśmy do ostatniego przed serwisem oesu cały czas kontrolując poziom ciśnienia. Ukończyliśmy go, ale dalsza jazda okazała się już niemożliwa. Samochód został ściągnięty do strefy serwisowej. Po otwarciu silnika nie było mowy o naprawie, a regulaminowo jest to jedyny element, którego nie można wymienić w całości. To ogromna szkoda, prowadziłem w tej rundzie. Uszkodzeniu uległa pompa oleju, w wyniku czego zatarł się silnik. Musieliśmy przejechać po jakimś kamieniu, nie było żadnego skoku. Gdyby wgniecenie było kilka centymetrów dalej nie byłoby problemu. W tej chwili taktyka na resztę sezonu może być tylko jedna. Starać się wygrać wszystkie pozostałe rajdy. Jest to zadanie trudne, ale wykonalne. Chcę zapomnieć już o Argentynie, zrobić sobie tydzień przerwy i rozpocząć przygotowania do pierwszej rundy asfaltowej, która odbędzie się w Niemczech. Bardzo liczę na wsparcie kibiców i ich dynamiczny doping w dalszej części sezonu – powiedział Michał Kościuszko.
Załoga LOTOS Dynamic Rally Team będąc na półmetku tegorocznych startów w klasyfikacji PWRC zajmuje obecnie 2. miejsce w stawce. Przed nimi udział w trzech kolejnych startach: Rajdzie Niemiec, Włoch i Hiszpanii.
www.lotosdynamicrallyteam.pl
- Kajetanowicz i Szczepaniak po raz szósty z rzędu na podium RMŚ
- Zmarł Janusz Tracewski
- Kajetan Kajetanowicz gotowy do startu w ORLEN 80. Rajdzie Polski
- Szejowie wygrali Valvoline Rajd Małopolski
- Kajetanowicz i Szczepaniak tuż za podium na Sardynii
- MŚ W PŁYWANIU. Trzy brązowe medale biało-czerwonych
- Zmarł Andrzej Szajna
- 2024, RAJD DAKAR. Sainz po raz czwarty
- 2024, KOLARSTWO TOROWE. Trzy polskie medale
- Nie żyje Janusz Gortat
- Kajetanowicz i Szczepaniak mistrzami świata w WRC2 Challenger
- Zmarł Tadeusz Pagiński
- Rajd Śląska 2023: triumf Wróblewskiego, Grzyb mistrzem
- Rajd Akropolu 2023. Podium w WRC2 Challenger dla Kajetanowicza i Szczepaniaka
- Valvoline Rajd Małopolski: trzeci triumf Grzyba w sezonie
- 120 załóg w Makowie Podhalańskim – rusza Valvoline Rajd Małopolski
- Kajetanowicz i Szczepaniak już w Afryce, czas na legendarny Rajd Safari
- Tour de France: Duńczyk Vingegaard triumfatorem
- Giro d'Italia: Australijczyk triumfatorem
- Michał Kwiatkowski triumfatorem Amstel Gold Race
- Zmarł Egon Franke
- Zmarł Józef Zapędzki
- LA Rams triumfatorami Super Bowl
- Zmarł Jan Magiera
- Zapasy: Dwa brązowe medale klasyków
- Tyson Fury wygrał w 11. rundzie
- Złoto Alana Banaszka
- Il Lombardia: Słoweniec Pogačar triumfatorem
- Murad Gadzhiev mistrzem świata
- Zmarł Zbigniew Pacelt
- Nie żyje Franciszek Surmiński
- Włoch Colbrelii pierwszy w piekle Paryż - Roubaix
- MŚ w maratonie kolarskim: Srebro Mai Włoszczowskiej
- Grzegorz Kotowicz prezesem PZKaj
- Ukrainiec Usyk nowym królem wagi ciężkiej
- Janusz Peciak prezesem PZPNow.
- MŚ: Brąz Katarzyny Niewiadomej
- Otylia Jędrzejczak prezesem PZP
- MŚ: 6 medali kajakarzy
- ME w kolarstwie: Niewiadoma tuż za podium
- Vuelta a España: Primož Roglič triumfatorem, Rafał Majka wygrał etap
- Le Mans: Pech zespołu Kubicy
- Nie żyje Ewa Zasada
- Zmarł Stefan Kapłaniak
- Sardynia pechowa dla Kajetanowicza
- WRC 3: Kajetanowicz i Szczepaniak wygrali Rajd Portugalii
- Kajetanowicz i Szczepaniak wygrali Rajd Chorwacji w kategorii WRC 3
- Danuta Dmowska-Andrzejuk w nowej roli
- Dookoła Flandrii: Duńczyk przechytrzył Holendra
- Wróblewski i Wróbel gotowi do sezonu
więcej wiadomości >>>