Kiosk
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
- Małopolska chciałaby grać...
- Nie ma decyzji w sprawie III ligi i klas niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych: pytania i odpowiedzi
- Adam Sokołowski mistrzem kibiców XXI wieku
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych w Kluczborku
- OMNIBUS SPORTOWY. Któżby inny: Adam Sokołowski!
- Konkurs Piłkarski Ekspert – EURO 2024 na mecie
- KONKURS. Piłkarski Ekspert – Euro 2024
- VII Ogólnopolski Omnibus Sportowy
- Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych: 45 pytań i odpowiedzi
Polski Związek Piłki Nożnej musi szukać nowego sponsora dla rozgrywek Pucharu Polski. Obecnie firma Remes je sponsoruje, lecz umowa kończy się w czerwcu. Wiadomo, że nie zostanie przedłużona - pisze "Przegląd Sportowy".
- Swoje zrobiliśmy i odchodzimy. Nie jesteśmy w tym momencie zainteresowani dalszą współpracą - mówi Bartosz Remplewicz, właściciel firmy.
Informacje te potwierdza Tomasz Cieślik, dyrektor marketingu SportFive, który w imieniu Polskiego Związku Piłki Nożnej negocjuje z potencjalnymi sponsorami. - To była nasza wspólna decyzja. Spotkaliśmy się z szefem Remesa i doszliśmy do wniosku, że tym rozgrywkom potrzebny jest nowy impuls, one muszą się bowiem systematycznie rozwijać - powiedział.