Kiosk
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
- Małopolska chciałaby grać...
- Nie ma decyzji w sprawie III ligi i klas niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych: pytania i odpowiedzi
- Adam Sokołowski mistrzem kibiców XXI wieku
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych w Kluczborku
- OMNIBUS SPORTOWY. Któżby inny: Adam Sokołowski!
- Konkurs Piłkarski Ekspert – EURO 2024 na mecie
- KONKURS. Piłkarski Ekspert – Euro 2024
- VII Ogólnopolski Omnibus Sportowy
- Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych: 45 pytań i odpowiedzi
Ekstraklasa może wreszcie zyskać potężnego sponsora tytularnego. Władze spółki namawiają do współpracy niemiecki koncern Deutsche Telekom, który ma zamiar wydać w naszym kraju miliard złotych na reklamę. Ekstraklasa pozostaje bez sponsora tytularnego od blisko trzech lat. Wtedy z finansowania polskiej ligi wycofała się firma Orange. "Wynagrodzenie dla Ekstraklasy SA na poziomie 60 mln zł (..) mogłoby zostać zinterpretowane, jako działanie na szkodę spółki" - tak Orange argumentowało decyzję o zakończeniu współpracy.
Od tego czasu prezes Ekstraklasy Andrzej Rusko (60 l.) bezskutecznie poszukuje nowego sponsora tytularnego. Być może dopnie swego w ciągu najbliższych tygodni. – Władze Ekstraklasy już kilkakrotnie spotkały się z przedstawicielami niemieckiego koncernu. Liczą, że Deutsche Telekom będzie w stanie finansować kanał Ekstraklasa TV i zapewni klubom odpowiednie wpływy z praw telewizyjnych – mówi nasz informator dobrze znający sytuację na rynku marketingu sportowego. – Nie mogę potwierdzić tej informacji, gdyż wiąże nas klauzula poufności z podmiotem, z którym rozmawiamy na ten temat – mówi Faktowi szef rady nadzorczej Ekstraklasy SA Jacek Masiota. – Mogę jedynie powiedzieć, że bardzo prawdopodobne jest, iż z nowym sezonem ekstraklasa będzie mieć nowego sponsora tytularnego – dodaje.
Więcej na portalu fakt.pl