Facebook
kontakt
logo
Strona główna > Kiosk
Jest sponsor dla Ekstraklasy?2011-03-01 10:12:00

Ekstraklasa może wreszcie zyskać potężnego sponsora tytularnego. Władze spółki namawiają do współpracy niemiecki koncern Deutsche Telekom, który ma zamiar wydać w naszym kraju miliard złotych na reklamę. Ekstraklasa pozostaje bez sponsora tytularnego od blisko trzech lat. Wtedy z finansowania polskiej ligi wycofała się firma Orange. "Wynagrodzenie dla Ekstraklasy SA na poziomie 60 mln zł (..) mogłoby zostać zinterpretowane, jako działanie na szkodę spółki" - tak Orange argumentowało decyzję o zakończeniu współpracy.

Od tego czasu prezes Ekstraklasy Andrzej Rusko (60 l.) bezskutecznie poszukuje nowego sponsora tytularnego. Być może dopnie swego w ciągu najbliższych tygodni. – Władze Ekstraklasy już kilkakrotnie spotkały się z przedstawicielami niemieckiego koncernu. Liczą, że Deutsche Telekom będzie w stanie finansować kanał Ekstraklasa TV i zapewni klubom odpowiednie wpływy z praw telewizyjnych – mówi nasz informator dobrze znający sytuację na rynku marketingu sportowego. – Nie mogę potwierdzić tej informacji, gdyż wiąże nas klauzula poufności z podmiotem, z którym rozmawiamy na ten temat – mówi Faktowi szef rady nadzorczej Ekstraklasy SA Jacek Masiota. – Mogę jedynie powiedzieć, że bardzo prawdopodobne jest, iż z nowym sezonem ekstraklasa będzie mieć nowego sponsora tytularnego – dodaje.

Więcej na portalu fakt.pl




2009 Sportowetempo.pl © Wszelkie prawa zastrzeżone ^
Web design by Raszty