Kiosk
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
- Małopolska chciałaby grać...
- Nie ma decyzji w sprawie III ligi i klas niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych: pytania i odpowiedzi
- Adam Sokołowski mistrzem kibiców XXI wieku
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych w Kluczborku
- OMNIBUS SPORTOWY. Któżby inny: Adam Sokołowski!
- Konkurs Piłkarski Ekspert – EURO 2024 na mecie
- KONKURS. Piłkarski Ekspert – Euro 2024
- VII Ogólnopolski Omnibus Sportowy
- Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych: 45 pytań i odpowiedzi
Przedstawiciele wszystkich klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy i zarządzającej rozgrywkami spółki Ekstraklasa SA spotkali się 8 grudnia w Jachrance w celu podsumowania ostatnich dwunastu miesięcy, a także omówienia planów związanych z rozwojem rozgrywek ligowych.
Panele koncentrowały się na kluczowych tematach dotyczących piłki klubowej, a także kwestii marketingowych, prawniczych i finansowych. W wydarzeniu uczestniczyli również zaproszeni przez Ekstraklasę SA przedstawiciele Pierwszej Ligi Piłkarskiej.
- Zjazd w Jachrance był pierwszym tak dużym spotkaniem w naszym klubowym piłkarskim gronie od grudnia 2019 roku i przerwy spowodowanej pandemią. Bardzo się cieszę, że wreszcie mogliśmy spotkać się i uczestniczyć w wielu interesujących panelach poświęconych przyszłości piłki nożnej w wydaniu klubowym i międzynarodowym. Kształtowanie przyszłości rozgrywek oznacza dzielenie się pomysłami, opiniami, propozycjami, ale przede wszystkim charakteryzuje się troską o potrzeby wszystkich klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy. Obecnych jak i tych przyszłych. Stąd w zjeździe wzięli również udział przedstawiciele Pierwszej Ligi Piłkarskiej. Wymiana wiedzy i doświadczeń, która zachodzi między przedstawicielami klubów, jest bardzo ważnym elementem towarzyszącym takim wydarzeniom – powiedział Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy SA.
W spotkaniu klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy uczestniczyli przedstawiciele FIFA, European Leagues i Polskiego Związku Piłki Nożnej. Frans De Weger z Międzynarodowej Federacji Piłki Nożnej omówił kwestię rozstrzygania sporów w Trybunale FIFA, zaś Jacco Swart, dyrektor zarządzający European Leagues przedstawił aktualne informacje na temat prac prowadzonych w sprawie modyfikacji ligowych i międzynarodowych rozgrywek europejskich po 2024 roku.
- Ekstraklasa w ramach European Leagues jest zarówno bardzo otwarta na naukę, jak i chętna do dzielenia się swoją wiedzą z innymi ligami w Europie. Jest także bardzo zaawansowana technologicznie, dzięki swojej spółce zajmującej się produkcją telewizyjną – Ekstraklasa Live Park. To liga, która bardzo mocno angażuje się w problemy klubów i na bieżąco pomaga je rozwiązywać – powiedział Jacco Swart.
Z Europejskiego Stowarzyszenia Klubów (ECA) obecny był także Mario Chemor Flores, który wraz dyrektorami działu prawnego omawiał najnowsze reformy i orzecznictwo w prawie transferowym. Prelekcję wygłosił również Tomas Barta, dyrektor zarządzający ligą czeską, który opowiadał o perspektywie wyzwań stojących przed rozgrywkami i klubami naszych południowych sąsiadów. Ze strony PZPN wystąpił dyrektor Szkoły Trenerów Paweł Grycmann, który przybliżał szefom klubów projekty szkoleniowe wdrażane przez polską federację.
- Jako Ekstraklasa SA niezwykle mocno angażujemy się w działania profrekwencyjne, ale także chcemy docierać do kibiców, wykorzystując przy tym nowe narzędzia i technologie. We wrześniu zapoczątkowaliśmy kampanię wizerunkową #NaStadionie. Nie chcemy jednak na tym poprzestawać. Dlatego na spotkaniu odbywają się specjalne panele skierowane do pracowników klubowych w pionach marketingowym i komunikacyjnym. Zaprosiliśmy ekspertów w tej dziedzinie z Polski i zagranicy – w tym m.in. z Ajaxu Amsterdam czy Google i You Tube. Chcemy, by nasze kluby przyswajały najbardziej aktualne trendy, a także podążały nowoczesnymi ścieżkami dotarcia do kibiców – dodaje Marcin Animucki.
Łącznie w konferencji wzięło udział ponad 200 osób ze wszystkich klubów Ekstraklasy, w tym przedstawiciele zarządów, pionów sportowych, finansowych oraz marketingu i komunikacji. W spotkaniu uczestniczyli także reprezentanci 1. Ligi, PZPN oraz najważniejszych partnerów Ekstraklasy SA.
ekstraklasa.org