Kiosk
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
- Małopolska chciałaby grać...
- Nie ma decyzji w sprawie III ligi i klas niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych: pytania i odpowiedzi
- Adam Sokołowski mistrzem kibiców XXI wieku
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych w Kluczborku
- OMNIBUS SPORTOWY. Któżby inny: Adam Sokołowski!
- Konkurs Piłkarski Ekspert – EURO 2024 na mecie
- KONKURS. Piłkarski Ekspert – Euro 2024
- VII Ogólnopolski Omnibus Sportowy
- Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych: 45 pytań i odpowiedzi
Pierwsza Liga Piłkarska wraz z naukowcami z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz psychologami sportowymi przygotowała cykl działań i materiałów edukacyjnych podejmujących problematykę hejtu w języku środowiska piłkarskiego. W ramach inicjatywy kluby oraz liga będą zachęcać kibiców do pozytywnej komunikacji w Internecie i na stadionach pod hasłem #WeźWspieraj.
Fortuna 1 Liga aktywnie angażuje się w działania prospołeczne, czego wyrazem jest również najnowsza kampania. #WeźWspieraj to szereg działań edukacyjnych realizowanych przy wsparciu wszystkich klubów uczestniczących w rozgrywkach, które promować będą właściwe postawy na boisku, na trybunach i w Internecie.
- Osiemnaście pierwszoligowych zespołów stanowi ważny element tożsamości dla lokalnych społeczności, dlatego ich głos może i powinien być słyszalny. Zagrajmy razem fair play i wspierajmy, okazując innym szacunek zarówno w życiu realnym, jak i wirtualnym – powiedział Marcin Janicki, prezes Pierwszej Ligi Piłkarskiej.
Działania podjęte przez ligę i partnerów będą prowadzone dwutorowo poprzez edukację kibiców oraz stworzenie dla klubów kompleksowego dokumentu w zakresie rad i dobrych praktyk od strony prawnej i psychologicznej. Część medioznawczo-prawną opracowali naukowcy reprezentujący Uniwersytet Warszawski - dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska, dr hab. Michał Zaremba oraz prof. Radosław Pawelec.
- Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii, podobnie jak cały Uniwersytet Warszawski, uczestniczy w wielu działaniach, których celem jest dobro społeczne, bezpieczeństwo i budowanie relacji opartych na szacunku i zrozumieniu. Doskonale wpisuje się w to kampania pierwszoligowa #WeźWspieraj przeciwdziałająca hejtowi. Jako dawny piłkarz, a dziś miłośnik tego sportu, doskonale rozumiem związane z nim emocje, ale też potrzebę wsparcia towarzyszącą każdemu zawodnikowi – zaznaczył dziekan WDIB Janusz Adamowski.
W akcję włączyli się również psychologowie współpracujący z pierwszoligowymi klubami Bartosz Zawidzki oraz Marcin Kwiatkowski, którzy aktywnie wsparli ligowe działania na wielu poziomach.
PIERWSZA LIGA PIŁKARSKA