Kiosk
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
- Małopolska chciałaby grać...
- Nie ma decyzji w sprawie III ligi i klas niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych: 45 pytań i odpowiedzi
- Adam Sokołowski po raz 27. mistrzem Polski kibiców!
- Wyłoniono finalistów Mistrzostw Polski Kibiców Sportowych 2024
- 47. MPKS, pytania dodatkowe
- Uwaga, kibice! Dogrywka w 47. MPKS!
- 47. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Dzierżoniów 2024
- Rozgrzewka kibiców przed Omnibusem
- VI Ogólnopolski Omnibus Sportowy - konkurs dla kibiców (akt.)
Polski Związek Piłki Nożnej informuje, że Grzegorz Stańczuk jako dyrektor będzie odpowiadał za marketing i sponsoring federacji.
Grzegorz Stańczuk to manager z wieloletnim doświadczeniem. Przez cztery lata pracował w spółce Ekstraklasa SA, gdzie jako zastępca dyrektora ds. sponsoringu zajmował się obsługą kluczowych partnerów biznesowych piłkarskiej spółki, m.in.: PKO Bank Polski, Totalizatora Sportowego, Orlenu, Oshee, Stihl czy Aztorinu. W Ekstraklasie SA odpowiedzialny był również za tworzenie i wdrożenie koncepcji marketingowych dla spółki oraz partnerów biznesowych.
W 2019 roku objął stanowisko prezesa zarządu klubu piłkarskiego Arka Gdynia, który występował w PKO Bank Polski Ekstraklasie. Przez kilka miesięcy miał okazję zarządzać profesjonalnym klubem oraz poznać piłkarskie środowisko.
W przeszłości przez ponad sześć lat pracował w największych sieciowych agencjach public relations (m.in. Havas Warsaw, TBWA), gdzie tworzył oraz wdrażał strategie dla marek globalnych oraz ogólnopolskich, takich jak Louis Vuitton Moët Hennessy, Samsung, Credit Agricole, Carlsberg, Energa, Warka, Desperados, Guinness Żywiec i Męskie Granie. Pracował także przy organizacji wielkich imprez sportowych: Samsung Irena Women’s Run, ENERGA Basket Cup, World Cyber Games oraz Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi.
Jako manager sportowy współpracował m.in. z Dariuszem Michalczewskim, Joanną Jędrzejczyk i Izu Ugonohem.
Jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie oraz ukończył studia podyplomowe z zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
pzpn.pl